Uyduruk Prenses

''Makyaj yakışmayan Özge Ulusoy''

Özge Ulusoy'u her gördüğümde hep aynı şeyi düşünüyorum;'Bir insana makyaj bu kadar mı yakışmaz..'
Survivor'da öne çıkan ve oradaki makyajsız halleriyle oldukça hoş görünen Özge Ulusoy herkesin aksine bence makyaj yaptıkça itici oluyor...
Acaba sizle aynı fikirde miyiz?

8 yorum..:

senkimsegibidegilsin dedi ki...

yapılan makyajların hepsi kötü olunca çirkinleştirmiş kızı doğal olarak; ama doğru makyaj önemli olan.

Adsız dedi ki...

Yapsa da yapmasa da güzel olmayan cinsten şanssız, şey gibi Ece Gürsel. Doğuştan

Adsız dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum :))

Nora dedi ki...

makyaj doğru yapıldığında herkese yakışır, ama renkli farla, ten rengyle uyumlu olayan ağır makyajlarla tabi ki böyle görünmesi normal.

Adsız dedi ki...

hem de ne katılıyorum sana ben de hep aynı şeyi düşünüyodum bu kızın yüz hatları çok güzel ama makyaj hiç gitmiyor 'naturel beauty' dedikleri bu olsa gerek:)

Lame ve Dore dedi ki...

Süper bir tespit yapmışsın, ben survivor'u izlerken gıpta ediyordum bu kız doğal bile güzel Allah bilir yarışma bitipte süslenince nasıl olacak? diye ,ama bir baktımki çipçirkin bişi oldu:))) Buda kötü birşey yaaa!!

legendneverdies dedi ki...

ay hakkaten dogru ya.ama son fotodakı tonlarda yaparsa belkı kurtarabılır.halbukı guzel kız nıye böyle durmus renkler anlamadım

aylin dedi ki...

Aynı fikirdeyim sizinle. Makyajın cadıya benzettiği bir kişi daha var.Eda Taşpınar..