Uyduruk Prenses

Ben sevdim,ya siz?


Bıyık şeklindeki bu emziği,
Bu Noel babalı klozet setini,
Mesajlı bu prizi,

Harika ötesi keyif köşesini,
Işıltılı ipad kılıfını,

Gözüme kestirdiğim bu sıcacık botu,
Bisikletli ilginç lavaboyu,

SEVDİM.YA SİZ?

7 yorum..:

BÜTÜ dedi ki...

aaa hepsi harika :) bayıldım :)

bir demet hayat dedi ki...

süpermiş ya

çokoprenses dedi ki...

offf o keyif köşesine bittim!!bıyıklı emzik de süper:)

Adsız dedi ki...

o keyif köşesi ne öyle ya :) ah ah :) ben de bisiklet şeklindeki lavaboyu begendim çok orjinal ya

cerenim.com dedi ki...

O denize bakan pencereye aşık oldum ayrıca bisikletin kullanım alanı çok ilginç...botlar biraz çocuksu ama onlarda güzel...niel babali tuvalet supermis tam yeni yil partisi evine uygun ve emzik nefisssss

Adsız dedi ki...

Bıyık şeklindeki emziğe,Mesajlı prize,ipad kılıfına,ve bota bayıldım...

çiğdem dedi ki...

prize bayıldım :)