Uyduruk Prenses

''Veee prensesimiz evlendi''

Beni takip edenler bilir uzun zamandır İsveç prensesimizin düğününden bahsediyordum..
Prenses Victoria ve fitness hocası olduğu için aile tarafından prensese layık bulunmayan Daniel'in beklenen düğünü bugün gerçekleşti..
Çift klisede büyük bir törenle evlendikten sonra faytonla uzun bir şehir turuna çıkıp halkı selamladı..
İnanılmaz bir kalabalık arasından ben de kendi çapımda prenses ve prensi görebildim:))
Düğünle ilgili en çok merak edilen şey tabii ki prensesimizin gelinliği biliyorum..
Lafı daha fazla uzatmadan sizi yılın düğününün resimleriyle başbaşa bırakıyorum,bakalım beğenecek misiniz prensesimizi??
(dn.se)(aftonbladet.se)

11 yorum..:

uğurböceği dedi ki...

çok güzel.ama kafama takılan modern dünya diye şak şak yapılıp birilerinin hala krallıkda devam etmesi.bizi osmanlıdan kurtardılar ya.kendileri hala inadınaaaaa

azzzra dedi ki...

asil..

tülay dedi ki...

çok güzel bir gelinlik kim tasarladı acaba ? :)

Aslı dedi ki...

Gelinlik çok sadeymiş ve gelin çok mutlu olduğu için daha da güzel olmuş tabii:) Bu arada damat gözlüğü de takınca tam kurbağa prens olmuş:P Mutluluklar sabreden dervişlerimize, çok mutlu olur da bu uzun bekleyişin acısını çıkartırlar inşallah!

Jokella dedi ki...

Ben son fotoğraftaki o içten, sevgi dolu bakışa takıldım..Şu aşk ne güzel şey yahu! :)
Gelinliği sade ve şık, benim zevkime pek uygun değil ama yine de güzel görünüyor prenses..Prensin yakışıklılığınıysa kemik gözlükler bile gizleyememiş;)

uyduruk prenses dedi ki...

uğurböcegi;buradaki sadece sembolik birsey aslında demokrasiyle yönetiliyo ülke,biraz garip cidden:)
azzra;eveet:)
tülay;valla hiçbir fikrim yok:)
aslı;aynı fikirdeyim damadımız pek kurbağa:)
jokella;ben de o fotoyu sevdim en çok:)

Ire dedi ki...

masal gibi olmuş hakikaten.. gelinliği çok sade sırf prenses diye abartılmamış yani :) çok güzel olmuş :)

madammoda dedi ki...

Belki onun icin bir gereklilik ama o tac tam bir felaket olmus :(( Onun disinda tam masalsi bir dugun...

cerryy dedi ki...

bu prens niye böle Clark Kent tadında
çıarsa ya şu gözlüğü :)

Alpler in kızı Heidi dedi ki...

gelinliğin kumaşını beğenmedim.
damat da clark kent gibi hakkaten. :)

Hamarat Hatun dedi ki...

prenses güzelde prens ailenin beğenmediği kadar var