Uyduruk Prenses

''Altın rengi Dior lens''

Christian Dior diyoruz,lens diyoruz,altın renkli ve logolu diyoruz..
Hiç altın renklisini ve Dior'lusunu görmemiştim,bunu da gördüm daha ne diyeyim..
Bir de kendi çapımda ufak bir uyarı;ne olur o kapkara gözlere mavi-yeşil gibi renklerde lens kullanmayın,gerçekten içindeki göz renginiz kapanmıyor ve koyu renk hemen belli oluyor..
Belki biraz daha elamsı renkler çok daha doğal olacaktır,doğallıktan kaçmayın siz kazanırsınız..
Allahtan benim böyle dertlerim yok,yeşil gözlerim yeter diyerek minik de bir hava atıp mucks:))
(fashionindie.com)

3 yorum..:

fioritamodatasarım dedi ki...

sanırım artık reklam panoları gibi gezicek insanlar :) gözler kalmıstı ztn reklam logolarına bulasmayan bu da mı olucaktı ??!
:) sonumuz hayrolsun...

Rh+ dedi ki...

yok artık gözlerde de logo olayı felan, görgüsüz olmak lazım bu lensleri takmak için diyorum:)
ayrıca koyu renk gözlere sahip biri olarak zamanında uzun yıllar mavi ve yeşil renk lens kullandım, piyasadaki iyi marka lensleri kullanınca alttan göz renginin gözükmesi gibi bir olay yok belirteyim:)

uyduruk prenses dedi ki...

fluffy;kesinlikle katılıyorum:)
rh;aynen tam görgüsüzlük,lens olayına gelince daha etrafta gözünün lens olduğunu anlamadığım cıkmadı,demek ki senin kullandıkların güzelmiş:)