''Finsk ayakkabılarla tanışın''

Finsk,ilginç tasarımlı ayakkabılarıyla son zamanlarda oldukça dikkatimi çeken bir marka..
Özellikle de topuklar baya hoş değil mi??
Fiyatları biraz yüksek ama bu orjinal tasarımlara değebilir..
(finsk.com)

8 yorum..:

Did Dans La Mode dedi ki...

Ben böyle orjinal şeylere bayılıyorum bunu da çok sevdim süpermiş :)

FashionliciousGirl dedi ki...

çok güzeller gerçekten bencede çok orjinaller!

Gizzy dedi ki...

aynen ben de Did gibi bööle orjinal şeylere bayılıyorum o yüzden bi tanesi benim olsun isterim:)

♥pemb€sinti dedi ki...

cok sevdik bunlarıı

kalüfer böcüğü dedi ki...

ben sevmedim ama ne olur beni dışlamayın, sanki annesinin ayakkabısını giymiş gibi duruyor bence :(

uyduruk prenses dedi ki...

did dans la mode;ben de:))
fashionliciousgirl;aynen katılıyorum:)
gizzy;biri senin,biri benim olsun:)
pembeesinti;begendiğine sevindim..
kalüfer böcüğü;aa niye dışlayalım zevk meselesi bu işler,gayet doğal begenmemen:)

eowyn dedi ki...

topuksuz sandalet süper ben de ona bayıldım :)

CindrellaUnderTheUmbrella dedi ki...

bende kac zamandır stylescrapbook ta su en sondakilerden görüyorum ve feci şekilde istiyorum:)