Uyduruk Prenses

"Yoganın gücü adına"

Son günlerde en favori sporum yoga..
Birkaç hafta önce başladığım yoganın,kaslarımı uzatıp vücuduma esneklik sağlamasının yanı sıra ruhumu ferahlatması bu sporu sevme nedenlerim..
Çeşitli hareketlerle vücuttaki kan dolaşımını düzenlemesi,hasta olan organların daha iyi çalışmasına yardım etmesi,sıkılık sağlaması,stresi yok etmesi gibi saymakla bitmeyen faydaları var yoganın..

İmkanınız olursa ruhen ve bedenen size çok şey katacak yogaya gereken önemi veriniz diyerek bir spor tavsiyesini burada sonlandırıyorum,mucks:)

 

1 yorum..:

ayca dedi ki...

selam prenses ben de küçük bir yogiyim bundan 3 yıl önce başladım yogaya, arada 1 yıl mola verdim şimdi sadece evde yapabiliyorum ama belli bir disipline ulaşınca kendi programını yapıyorsun ve youtube dan da yararlanmak mümkün tabi yogayı anlayana kadar en az 1 yıl iyi bir eğitmenle çalışmak şart. yoga hayatımı güzelleştirdi.