Uyduruk Prenses

''İsveç ışıkları''

Havaların daha erken kararmaya başladığı,kışın yavaş yavaş yüzünü göstermeye hazırlandığı şu günlerde İsveçliler de meşhur Christmas hazırlıklarına hevesle girişiyorlar..
Mağazalarda Christmas süsleri ortaya çıkarken,sevdiklerine hediye almak isteyenler reyonlara göz gezdirmeye yavaştan başladı bile..
Aralık ayı geldiğinde öğlen iki buçuk-üç gibi kararan hava ve kendini hemen hemen hiç göstermeyen güneş yüzünden İsveçliler cam önlerine elektrikli ışıklar koymayı,cam üstlerine kocaman ışık yıldızlar asmayı ve hatta Christmas'a 4 pazar günü kala her pazar yeni bir tane mum yakmayı adet haline getirip karanlık şehri biraz olsun aydınlatmak istemişler..
İşte huzurlarınızda bu cici geleneklerden biraz fotoğraf..
Sizler de benim gibi yeni yılın büyüsüne yavaş yavaş kapılın,planları yapmaya başlayın:)


4 yorum..:

Colorful dedi ki...

7li candle seklinde olanlardan bende de var :)Norvec'te Aralik ayinin ilk cumartesi gunu festival of lights ile christmas sezonu resmen acilmis oluyor ve herkes bu isiklari oencerelerine yerlestirmeye basliyor.Bu yil ben bekleyemedim 2 haftadir isiklandiriyorum pencerelerimi :)

Melislicious dedi ki...

çok merak ettiğim bir ülke! çok hoş görüntüler orda olası geliyor insanın:)))

Adsız dedi ki...

Sevgili uyduruk prenses,

bayılıyorum ben de o camlara...ankara'ya geldiğinde aralık ayında bir camda kocaman bir yıldız görürsen...bil ki o evde ben oturuyorum..tabi ki yıldız isveçten ama ikea'da da varmış...:))

Hayat kitabım :) dedi ki...

ışıklar,süsler insana ayrı bir heyecan veriyor.en sevdiğim ve merakla beklediğim dönem sanırım :)