''Neon pembe''

Neon pembesine bayılıyorum..
Özellikle de yanık ten,sarı saç ve hoş bir sırt detayıyla ne harika durmuş..
Çekinmeyiniz siz de beğenilerinizi iletiniz:)
(mimiandmegblog.com)

8 yorum..:

zeys dedi ki...

Sari sac bronz ten ve neon pembe..sahane gorunuyoo..

Nerwen dedi ki...

çok iyi görünüyo gerçekten :)

Studio Rain (shoes) dedi ki...

kesinlikle benim de favorim!

cerenim.com dedi ki...

vaşş bayildimm

Celine dedi ki...

müükemmeellll

BAKTERİiiiiii dedi ki...

ayyyy...pembenin en beğendiğim hali,bayıldım resmen bu fotoyada

bc dedi ki...

bu nasıl bir güzellik!!

Sayın KARACA dedi ki...

Sarı saçlarından sen suçlusun taşhh kadın :) Az dikkat çekiyordun ya iyi olmuş neonlu neonlu giyinmen :) Ama şunu bil ki o elbiseyi ben giysem senin dibin düşerdi bana bakarken haaa haaa haaaa ohh be rahatladım :)