Uyduruk Prenses

''Neon pembe''

Neon pembesine bayılıyorum..
Özellikle de yanık ten,sarı saç ve hoş bir sırt detayıyla ne harika durmuş..
Çekinmeyiniz siz de beğenilerinizi iletiniz:)
(mimiandmegblog.com)

8 yorum..:

zeys dedi ki...

Sari sac bronz ten ve neon pembe..sahane gorunuyoo..

Nerwen dedi ki...

çok iyi görünüyo gerçekten :)

Adsız dedi ki...

kesinlikle benim de favorim!

cerenim.com dedi ki...

vaşş bayildimm

Celine dedi ki...

müükemmeellll

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

ayyyy...pembenin en beğendiğim hali,bayıldım resmen bu fotoyada

Bc dedi ki...

bu nasıl bir güzellik!!

Sayın KARACA dedi ki...

Sarı saçlarından sen suçlusun taşhh kadın :) Az dikkat çekiyordun ya iyi olmuş neonlu neonlu giyinmen :) Ama şunu bil ki o elbiseyi ben giysem senin dibin düşerdi bana bakarken haaa haaa haaaa ohh be rahatladım :)