Uyduruk Prenses

"Sevgililer gününü kutlamayan?"

Bu görseller benim gibi sevgililer gününü anlamsız bulan veya bu günde yalnız olup da yalnız hissedenler için gelsin:)

Mucks...

5 yorum..:

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Çok fena üstüme alındım. Link vermekten nefret ederim ama sebebi : http://keskegercekolsa.blogspot.com/2012/02/dagln-sevgi-ptrcklar.html

Sevgiler

cerenim.com dedi ki...

kizlar birbirini kutluyor bide. en fecisi

Duygu Senyurek dedi ki...

Buyudukce bana da anlamsiz geliyor cnm haklisn ama bir gelenek iste naparsin:)uyum saglarsin:)

bozbek dedi ki...

e bayıldım çünkü bir nevi protesto yazısı yazmıştım ben de.. Çok şükür ben gibi düşünenler de varr :))

uyduruk prenses dedi ki...

Damla;demek ayni fikirdeymisiz;)
Cerenim;böyyyk;)
Khalessi;uyum saglamak da bi yol tabii:)
Bozbebek;oleeey o zaman..