"Mısır gevreği isteyen?"

Yarınki kahvaltınız için hangisini alırdınız??

Benimki Burberry olsun lütfen;)

7 yorum..:

What's Next dedi ki...

ben de yarın sabah kahvaltımda gucci istiyorum o zamann :D

biricitconsungunlugu dedi ki...

ahhh ahh bayılırım ben Guccı alıyım :))

hemera-nyks dedi ki...

ortaya yap bi karışık :D
-
hemera

Kız Kardeş Derya dedi ki...

Çok iyimiş yaa bende bi vuitton alırım :)

DÜĞÜN PLANLAYICISI Ulaşım;05559692994 dedi ki...

Çok süper gerçekten bende gucci alabilirim.Bloğunu çok beğeniyorm seni tanımak isterdim...

DÜĞÜN PLANLAYICISI Ulaşım;05559692994 dedi ki...

Çok süper gerçekten bende gucci alabilirim.Bloğunu çok beğeniyorm seni tanımak isterdim...

DÜĞÜN PLANLAYICISI Ulaşım;05559692994 dedi ki...

Çok süper gerçekten bende gucci alabilirim.Bloğunu çok beğeniyorm seni tanımak isterdim...