Uyduruk Prenses

''Cola canavarlarına hediyem olsun''

Eskiden tam bir Cola bağımlısıydım,hatırlıyorum da evde cola bitince sanki başımıza bir felaket gelmiş gibi ortalığı inletirdim..
Taa ki 3 yıl önce 'aa ben napıyorum,yoksa şu bacağımdakiler selülit mi?' diyene kadar..
O günden beri colaya kendi çapımda savaş açtım,bir damla da içmedim desem doğru olur..
Resimde normal colanın içindeki şeker miktarlarını var,gördüğünüz üzere pek de az değil malesef..
Şimdi bunu niye mi sizinle paylaştım;tabi ki de belki siz sevgili cola canavarlarını da bu sevdadan caydırırım diye,olur mu ki??
(foki.se)

8 yorum..:

Adsız dedi ki...

Günde en az 2-3 lt cola içiyorum asla vazgeçmem geçemem bi damla su icmem kolasız kalamam ama .. selülit yok daha :) olsa da umrumda değil.

ferdagokturkince dedi ki...

naptın kız sennnnn! yapılır mı bu şimdi şişenin dibini görmüşkennnn, selülitleri unutmuşken. valla billa kinlendim şimdiii sana. negzel kendimle barışmıştım ben cola alıp içinden 1 litre bedava yazısını görünce sevinç çığlıkları atıyodum. boğazıma dizildi şimdi :(

Joey Potter dedi ki...

Kola sevdası başka bir şey. İçinde böcek olma ihtimali bile caydıramadı beni :D

Unknown dedi ki...

ben de colayı çok seviyorum. diyetine zerosun da prim vermem, klasik içerim. ama içindeki maddeleri okudukça araştırdıkça içim kapanıyor. yani bir fabrikanın atıklarını içelim aynı şey. o yüzden çok krize girmedikçe dünyada cola diye birşey olmadığına inandırdım kendimi :)

kakule dedi ki...

bende tam bir kola manyagıyım bu illetden ciddi anlamda kurtulmak istiyorum kurtulamıyorum , beni esir aldı ...... gece bile uyanıp kola içiyorum........eyvahlar olsun bana ............

eda bayraktar dedi ki...

benim içinde sudan önce cola gelir..ama light olanı!!
bi cola bağımlısını şeker filan hayatta etkilemez...
bi gün mide kanseri olursam belki...:))

Taranis dedi ki...

ne mutlu bana ki böyle bir bağımlılığım yok :)Kolasiz bir hayat diliyorum herkese :))

RaMa dedi ki...

Son birkaç aydır mucizevi bir şekilde bende kolayı azaltmaya başlamıştım. Bunları görnce ne kadar isabetli olduğuna karar verdim.