Uyduruk Prenses

''Niye gelmiyor bu bahar''

Bu sene Stokholm'e bahar tam gelmek üzereyken vazgeçti,geri gidiyor..
Dışarısı buz gibi,paltoları giymeye tekrar başladık..
Bazen cidden çok bir mutsuz oluyorum,hayatı kaçırıyorum gibi geliyor hava soğuk ve karanlık olunca..
'Hava ısınınca' parkta yürüyüşlere başlamalı,kocişle yemek sonrası minik pikniklere gidilmeli,bisiklete binmeli,yazlık kıyafetlerimi çıkarıp,babetlerimi-renkli elbiselerimi giymeli,acaba yeni bir güneş gözlüğü mü almalı,balkona çiçekler arasında hazırladığım blog yazma köşemde uzun vakitler geçirmeli derken bir de baktım havanın ısındığı falan yok,ben boş boş plan yapıyorum..
Burada yaşamayı cidden seviyorum ama bu soğuk havaları ne yapcaz bilemiyorum,pufff yardım edin :(
(wehearit.com)

5 yorum..:

Adsız dedi ki...

söylediklerine aynen katılmaktayım şekerim..bizim buralarda aynısı (Fransa yani)bir hafta önce 30 dereceydi ve biz kendimizi doğaya vurmuştuk bir hafta sonra 8 derecelere düştü ve yaklaşık 2 haftadır böyle:(( bende o sımsıcak günleri çooooook ama çooooooook özledim...

deZZyGum dedi ki...

Canımcım bence o soğuk havanın tadını çıkarmaya bak. Ben Adanadayım ve bugün güneşten bayılacak gibi oldum. Kendimi eve zar zor attım.(:

uyduruk prenses dedi ki...

jolie;ayy duygularıma tercüman olmuşsun valla,ama biz en çok 15i gördük burda:(
dezzygum;bence biz havaları değişelim güneş olsun da ben bayılmaya razıyım:))

Unknown dedi ki...

bize geldi süper hava istanbul'da:)

uyduruk prenses dedi ki...

tadını çıkarın modaratör..