Uyduruk Prenses

''Temizlikte de kokoş olurum''

Bu pek süslü bulaşık eldivenleri siz kokoş bayanların eminim ilgisini çekecektir..
Kurdeleli,yüzüklü ve leopar desenli bu eldivenleri çok beğensem de elimde bıraktığı histen dolayı plastik eldiven kullanmayı hiç sevmeyen biri olarak sanırım yine de kullanamam..
Bunları görünce temizlik delisi,eldivenleri elinden hiç çıkarmayan arkadaşım Fashionordic Ebru aklıma geldi,siz de temizlik delisiyim ama süsümden de eksik kalmam derseniz buradan ürünleri inceleyebilirsiniz..
Mucks..

3 yorum..:

FashioNordic dedi ki...

Hahahaha, ben de gecen gun galiba Lagerhaus'ta pembeyi gordum, ama acelem oldugu icin bakamadim. Yeni evime kesin almam lazim bole kokos bisey:)) Suandaki siradan amaaaa mutfak fayanslarimla ayni renk, nil yesili...Ayrica bahsettigin link cok eglenceli, tesekkurler...

fashionordic.blogspot.com

POLLYANNA dedi ki...

Benim pembe zebralim var ama benim gibi titizlerin almamasi gerekiyor, sonuclari tehlikeli olabilir :))

uyduruk prenses dedi ki...

fashionordic;o da güzelmiş..birsey değil mucks..
pollyanna;evet tabiki çok abartmamak lazım di mi titizlik olayını da:)