Uyduruk Prenses

''Salaş topuz yapımı''

Buradaki İsveçli kızların upuzun ve gür sarı saçlarıyla oldukça sık yaptıkları bu salaş görünümlü topuzları çok seviyorum..
Hem üzerinde saatlerce uğraşılmış görüntüsünden uzak,hem de çok tarz durduğu fikrindeyim..
Malesef kısacık saçlarımla benim bu modeli uygulamam imkansız..
Eğer sizin upuzun saçlarınız varsa arada sırada bu topuzu yapın derim...
(experienceparisienne.com)

9 yorum..:

ceren dedi ki...

off ya asla öyle saçlarım olmadı :(( ve böyle topuzlara hayranlıkla bakıyorum bende. Teşekkürler paylaşım için

uyduruk prenses dedi ki...

ceren;ben de istiyorum böyle saç:)

Çağla dedi ki...

eskiden bende hep böyle toplardım

Alpler in kızı Heidi dedi ki...

İyi fikir. Ama en son nasıl tutturuyorlar ki acaba saçları?

Gülaaay dedi ki...

Toka göremedim neyle tutturuyor saçları ??
Benim böyle dağınık durmuyor acaba saçım dalgalı olduğu için mi =(

Adsız dedi ki...

postun fotolarını yenileyebilir misin rica etsem? göremiyorum çünkü :(

Adsız dedi ki...

Bu topuzlar çok ama çok güzel bence benim çok hoşuma gidiyor.Sagol paylaştığın için :D

Adsız dedi ki...

çok güzel topuz saçlarım omuzuma geliyor olabildiği kadar yaptım ben beğendim hem saçımı hem de paylaştığın bu salaş modeli ayrıca saçların kısa olduğu için üzüldüm ama elbet uzar o zaman gönlün ne zaman isterse bu topuzu yaparsın :)

Adsız dedi ki...

siyah düz tokayla tutrmuş bende yapıyorum hep bu topuzu çok kolay en son pek görünmeyen bi lastik tokayla tutturun. ama daha hoş topuzlar da var bunun gibi aslında : saçımızı at kuyruyğu yaparken 2. kez toplarken yarıda bırakıyoruz üstü topuz oluyo kalan parçaytı etrafoına dolayın o da çok hoş yine lastik tokayla tutturabilirsniz