Uyduruk Prenses

''Blog yazarlarına verilen değer''

Resimde gördüğünüz Stockholm Moda Haftası'nda Dr.Denim isimli defileye katılanlar için hazırlanmış VIP koltuklardan biri..
Beni de (belki en önde olmasa da) Türk blog yazarı sıfatıyla bu koltuklarda oturtular..
Açıkçası Stockholm Fashion Week'e başvuru yaparken bile hiç umudum yoktu.
Nasılsa sosyetik tipleri,dergi çalışanlarını veya basını alırlar diye düşünmüştüm..
Kısaca bu resimi İsveç'te bloggerlara verilen değeri anlatmak için sizlerle paylaşmak istedim..
Gördüğünüz üzere bizler çok değerliyiz sevgili bloggerlar diyerek hepinize mucks:)

5 yorum..:

Style Tricks dedi ki...

Superler! seviyorum onlari :)

uyduruk prenses dedi ki...

bendeeee...

Obelix dedi ki...

Vaaaaaay, tebrikler o zaman:)

Adsız dedi ki...

iyi şeyler için teşekkürler

Adsız dedi ki...

Many thanks for posting this, It?s simply what I was researching for on bing. I?d quite a bit comparatively hear opinions from an individual, slightly than a company web page, that?s why I like blogs so significantly. Many thanks!