''Stockholm sokak modası''



Stockholm'de yaşıyorsanız sadece yarım saatin içinde bu tarz kıyafetler giymiş kişiler görebilirsiniz.
Siz nasıl bulursunuz bilmem ama ben seviyorum böyle orijinal tarzları..
Huzurlarınızda Stockholm sokak modası..
Görüşleriniz???

6 yorum..:

Nillo dedi ki...

Stockholm insanı ilgincmiş ya suan oraya gidip bu insanların resmini cekmek istedim
son resimdeki sarışın insan nedir ya öyle, çantayı da tiki kızlar gibi tutmuşş ahaha:))

uyduruk prenses dedi ki...

gel bekleriz nillo,gerçekten baya resimlik tipler var burda çok eglenceli:)bu arada o inanılmaz bişeydi ben de ilk gordüğümde aa kokoş kızlar gibi demiştim..

Taranis dedi ki...

Ben o sarısını kız sandim :) Degil mi yoksa ? :))

uyduruk prenses dedi ki...

malesef taranis kız değil o arkadaş..biraz feminen sadece birazcık:)

eliBubbly dedi ki...

ben su cift renk taytli modayi pek tutmadim.. yaa aslinda bunlar biraz fazla teenage degil mi yahu..yani donemsel tarz bunlarin hepsi, buyuyunce gecer diye umuyorum :)

uyduruk prenses dedi ki...

elibubly;valla ben pek hevesi geçen kişiler göremiyorum etrafta:)Bunlar böyle orijinal insanlar deyip keyiflice seyrediyorum..