''Necla'nın kıyafetleri''


Bugün Yaprak Dökümü akşamı.
İzleyenleriniz vardır sanırım,ben internetten de olsa mümkün olduğunca kaçırmadan izlemeye çalışıyorum.
Baya bir süredir dikkatimi çeken şey dizideki Necla'nın kıyafetleri.İzleyenler bilir Necla evlendi ve çoook zengin bir kocası var,kocaman evleri,güzel arabaları,hizmetçileri falan var artık.
Peki neden hala ve hala bu zevksizlik abidesi kıyafetleri giyiyor bir türlü anlayamadım.Dizide zaten bir kötü giyinme sendromu var ama bari bu zengin Necla daha tarz rolüne uygun kıyafetler giyinmeli diyorum.
Belki de  Aşk-ı Memnu'daki o birbirinden şık kıyafetlerden sonra bu dizideki kişilerin tarzı beni pek açmıyor olabilir,ne dersiniz:)

5 yorum..:

Taranis dedi ki...

Aynen katılıyorum sana, bu ne zevksiz bir kıyafet seçimi.Güzelim kızı kim giydiriyor böyle :)? Uzun zamandır takip etmiyorum diziyi aslında ama Necla evlendikten sonra da değişmemiş belli :)Buarada bloguna bayıldım...

uyduruk prenses dedi ki...

taranis;çook teşekkurler mutlu ettin beni böyle övgüler alınca yazmak daha da bi eğlenceli oluyor:)

mosquito dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum,çok kötü..Ben Ferhunde'nin kıyafetlerini başarılı buluyorum,hoş bir tarzı var ve kendine yakıştırıyor..

oralish dedi ki...

Heheheh senaryoda statüsü değişince sponsor mağazanın da değişmesi gerekmiş tabii yapmamışlar muhtemelen :)

Herkesi benzer giydiriyorlarsa her karakterin karakter özellikleri için çok kötü bişey.

su dedi ki...

aslında nejla daha güzel daha asil giyinıyo dikkat edersenız.gerçi ona ne giyse yakışıyoooo çok seyirum bende aynı nejlaya benziyorum herkes yapra dökümünde nejlanın kardeşini oyna diolar ismın su ama nejla diolar çok benzetiyolar