Uyduruk Prenses

"Değişik model ugglar"

Bildiğimiz klasik uggları hiç sevememiş biri olarak bu yeni değişik ugg modellerini sizlerle paylaşmak istedim..
Buralar kar buz,e hava böyle soğuk olunca ayakları sıcacık tutacak botlar edinmek mecbur oluyor..
Ne dersiniz bu modellere,ugg severler ve sevmeyenler?
 

3 yorum..:

Kız Kardeş Derya dedi ki...

Ben piyasaya çıktığından beri örme, kısa, uzun, düğmeli vs hepsinden kullandım ve hala kullanıyorum o kadar rahatlar ki diğer bot ve çizmelerimi çok nadir kullanıyorum çekiyorum Uggları hem çok rahat hem de sıcacık;) ben bunlardan ziyade klasikleri tercih ederim yani evet ben bi ugg severim;)) sevgiler..

Melislicious dedi ki...

ugg çok iyi yapmış bu modeleri yapmakla, çünkü bildiğimiz ugg'lardan almayan kalmadı birsürü sahtesi var, fenalık getirdiler:))) bu modelleri çok beğendim ben

Aylin dedi ki...

Bunlar güzelmiş.Haliyle ugg(ly) olmamış :-))