Uyduruk Prenses

''Kolay oje sürme aparatı''



Oje sürmek daha doğrusu düzgün ve taşırmadan oje sürmek bazıları için işkencedir..
İşte bu derde çare olarak böyle değişik bir aparak icat etmişler..
French manikür için de modeli olan aparatın kullanımının daha mı kolay,daha mı zor olduğuna ben karar veremedim..
Siz ne dersiniz,ilginizi çekti mi?

5 yorum..:

kontes dedi ki...

Ben süremem bunla kesin :S İşkence aleti gibi http://www.kontesce.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Benim ilgimi çekti canim. Fenalık basıyor zaman zaman taşırinca :(

Aylin dedi ki...

koyu renk ojeleri taşırınca çok kötü gözüküyor. Temizlemek de mümkün olmuyor.Ucuzsa denenebilir.

semforever dedi ki...

sol elim için olabilir aslında :D

semforever-semforever.blogspot.com

Elif Ayvaz dedi ki...

Tam benlik! :) Sol elimle oje sürmeyi beceremiyorum zaten bir türlü.