Uyduruk Prenses

''Yeşil çay içmeli''

Son yıllardaki favorilerimden biri yeşil çay içmek..
Hergün mutlaka 1 bardak içtiğim yeşil çayın faydalarını görünce ne kadar da iyi birşey yaptığımı anladım..
Antioksidan,yağ yakıcı,ömür uzatıcı,stres azaltıcı,tansiyon dengeleyici,bağışıklık güçlendirici ve vücudu nemlendirme özellikleri bence en önemli olanları..
Lütfen siz de günde 2 bardağı geçmemek ve uzun kaynatmamak şartıyla yeşil çay içiniz,içiriniz..
Mucks..

6 yorum..:

Adsız dedi ki...

Ay çok güzelmiş bu, print edip asmak lazım ofise, eve ;) Çilekli yeşil çayı denedin mi bilmiyorum ama o da çok güzel =) Paylaşımın süper (:

http://thisismynotebook.blogspot.com/

Judy Abbott dedi ki...

1 yıldır diyetisyene gidiyorum. her gün mutlaka 2 fincan yeşil çay içmemi istiyor. 1 hafta içmezsem hemen farkediyor, yüüm gözüm şişiyormuş. ben de yaseminlisini seviyorum.

Unknown dedi ki...

Sigaranın cileklisini seviyorum. İcemedigim tevil cayı içilebilir yaptı çilek. Tavsiye ederimm

Zehirli Sarmaşık dedi ki...

Doğadan'ın Gingolu olanını sabah ayılmakta zorlanıyorsanız, kışın hasta olduğunuzda ise A C E vitaminli olanını ise iyilişmek için tavsiye ederim ;)

Adsız dedi ki...

+ + + koyuyorum yazdıkların gerçekten yeşilçay içenlerin başına geliyor :)

Alpler in kızı Heidi dedi ki...

sallama yerine "açık" yeşil çay alıp demlemenizi tavsiye ederim. çok çok daha güzel bir tadı oluyor. :)