Uyduruk Prenses

''Prenses Kate'in beklenen gelinliği''

Bilirsiniz düğünlerin en merak edilen olaylarından biri gelin hanımın gelinlik modelidir:)
Günlerdir merak içinde beklenen İngiltere prensesi Kate'in gelinliği sonunda huzurlarımıza çıktı..
Alexandar McQueen markası için Sarah Burton'un tasarladığı gelinliği ben çok kibar ve sade buldum..
Kol ve omuz kısımlarında kullanılan fransız danteli gelinliğe romantik bir hava katarken,upuzun kuyruk kısmı da  prensesliğe yakışır bir detay olmuş..
Nasıl sizler de beğendiniz mi?Düğüne gidemedik bari gelinliği eleştirelim hadi:)

5 yorum..:

Adsız dedi ki...

zaten güzel kız gelinliğin fazla abartılmaması çok yerinde bir karar olmuş,sade ve narin.dantel detayına bayıldım gerçekten gelinliğin romantik bir havası var

€lf dedi ki...

ben gerçekten çok beğendim gelinliği. zaten her şey abartılı gelinliğin sade olması çok yerinde olmuş bence..

aylin dedi ki...

cok guzel yaa, hem kiskandim hem de cok begendim :)

cerenim.com dedi ki...

Ben sevmedim gelinliğini. Ama duvağı çok sade ve şık :)

Adsız dedi ki...

valla benim hayalimdi o model( alt kısmı hariç) .Postum da yer vermiştim zaten :)