Uyduruk Prenses

''Color block kıyafetim''

Son günlerde çok sık karşılaştığımız color block trendi yani mor,pembe,yeşil,turuncu gibi neon renkleri birbiriyle kombinleme modasını ben çok sevdim..
Hatta pek sevgili arkadaşımın yaşgünü için dün akşam uyguladım bile:)
Ben üç neon rengi kombinlemeye henüz cesaret edemeyerek pembe ve mor rengine krem çorabımı ekledim..
Acaba pembe ve morun altına yeşil ayakkabılarımı da giyip bu trende tam olarak uysam mı desem de son anda vazgeçtim..
Bakalım sizler bu uygulamamı ve trendi beğenecek misiniz:)

13 yorum..:

derya dedi ki...

elbiseye bayıldm kombn süper olms nerdn ve ne kadara aldnz acaba

serrose dedi ki...

corabina bayildim ;)

memolininannesi dedi ki...

çok şekersin...
ama bnce de bir renk daha kaldırmazdı.. böyle çok hoş...

cecilia dedi ki...

çok güzel olmuş ya çok beğendim ben bu akıma bayıldım :)tam benlik! :)

aylin dedi ki...

cok guzel olmus elbisenin rengine bayildim :)

uyduruk prenses dedi ki...

derya;zaradan elbisem,70tl civarıydı sanırım..
serrose;cok mersi:)
memolininannesi;tesekkürler:)
cecilia;di mi ama,sen de uygula hemen:)
aylin;ben de:))

fashiONözge dedi ki...

çoook güzel olmuşsun valla bayıldım ben iki haline de:)bu modayı ben de çok sevdim :)uyguayalım güzelleşelim heheee :)

New York Lover D. dedi ki...

Çok güzel olmuuuuuş! :) Elbiseye ve ayakkabıya bayıldım :)

ZET Fashion dedi ki...

Çook güzel olmuuş ve benim tercihim yeşil olurdu pembe ve yeşilin tonları çok tatlı :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

yesıl ayakkabı konusunda katılıyorum sana.
bu pembe tonunu cok severim özellikle aksesuar ev elbise de her ne kadar ben hala siyahla kombınlemenın ötesine gecemesemde.
elbısenın modelı de cok hoş
fizik de sahane olunca tabi.
seyirlik olmus :)

BAHAR dedi ki...

çok şık olmuş, özellikle çorapla eteğin uyumu harika.
baharmasali.blogspot.com

cisemm dedi ki...

ayakkabılara bayıllldım yeşillere de mora daa :( ben de istiyoruuuum :(

Unknown dedi ki...

Blogunuzu begendim takibe aldim:)benim blogumada beklerim
Pilatesogreniyorum.blogspot.com