Uyduruk Prenses

''Şömine önünde kıvrılıp uyusak''

Yılın ilk gribini biraz ağır bir şekilde geçirdiğimden midir,yoksa camdan dışarı baktığımda her tarafı bembeyaz karla kaplı gördüğümden midir bilmiyorum ama bunlar gibi çıtır çıtır yanan şömineli bir evim olmasını çok istedim..
Şöyle önlerine kıvrılıp sıcacık uyusak müthiş olmaz mıydı?
Peki ben önceki hayatımda kedi miydim acaba?
(freshome.com)

7 yorum..:

Moda ve Hobi Perisi dedi ki...

şömineli evlere bayılıyorum.)sıcak şarap eşliğinde ateşi seyretmek

Adsız dedi ki...

Dörduncu karede olmayi cok isterdim hem manzara hem ates sahane, bu isvecin sogugunda ancak böyle bir ev mutlu eder insani;)

Judy Abbott dedi ki...

geçmiş olsun. şömine, soba vs önleri kedilere aittir:)) o yayılır biz de kenarından izin verirse ayağımızı uzatırız:)))

Nisamu Style dedi ki...

Bende çok isterdim şömineli evim olsun:)

Tugba Yurtsever dedi ki...

4.ye bayıldım :)

adaşehir dedi ki...

ben 4. sıradakini alsam, şöminenin çıtırtısı ve manzara eşliğinde sevdiceğimle otursam nasıl olur:)

mine dedi ki...

sıcakseverim sıcacık şömine iyi olurdu kırılıyor vücudum çünkü