Uyduruk Prenses

''Dekorasyonda şıkırtı''

Aslan burcu olduğumdan mıdır nedir;ışıltılı,gösterişli veya kokoş şeyleri çok seviyorum:)
Oldukça sade olan biricik eşimin de etkisiyle şu andaki ev dekorasyonumuz benim zevkimin aksine oldukça sade,ferah renklerde ve huzurlu..
Tamam benim evim sade ama sizce de yukarıdaki parlak renkli detaylar çok hoş durmamış mı?
(zinctextile.com)

4 yorum..:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

çok hoş resımler cnm gerçekten ama fazla İÇ karartıcı aynı zamanda bana göre...ben evımde hep açık renkleri sade detayları tercih ettim özelliklede beyazı...bilmıyorum kimine göre bakımı zor olsada huzur buluyorum :)

Ecehan dedi ki...

Bir anlık bakmak için çok şahane görünseler de,
Yok ya ben onların temizliğini gönlümce yapamam:-)
İyi bööle.

mine dedi ki...

hepsi çok şık duruyor ama evde koyu renkleri yani siyahı pek sevmiyorum

*!*vanilya's dedi ki...

Kesinlikle çok güzel olmuş çok beğendim bu dekorasyondaki her detayı.