Uyduruk Prenses

''Ayakkabılar artık daha şık''

İlk gördüğümde 'ayy ne güzel ayakkabılar' tepkisi verdiğim bu güzelliklerin aslında dümdüz renkte sade birer topuklu olduğunu,topuk kısımlarına geçirilen kokoş kılıflarla bu kadar tarz durduğunu söylemeliyim..
Sıradan ayakkabıları daha şık yapabilmek için düşünülmüş bu renk renk,model model kılıfları ben çok hoş buldum..
Sizler de beğendiyseniz ve incelemek isterseniz buyrunuz..

7 yorum..:

memolininannesi dedi ki...

bence fazla abartılılar.tabı sade fıkrılerde olusturulabılır. yada ayakkabıya ılgıyı cekmek ıcın...

papatya dedi ki...

gerçektende artık ayakkabılar ayrı bir güzel kıyafet kadar one çıkıyorlar

kendimodam dedi ki...

gayet hoş olmuş bence fikir güzel.....

Suzy dedi ki...

ben abartıcam yine galiba:) Yapıcammmm, süper fikirler. Teşekkürler:)

uyduruk prenses dedi ki...

memolininannesi;evet fazlaca şıkırtılar ama bence cok hoşlar:)
papatya;di mi ama:)
kendimodam;bencede:)
suzy;aa ne güzel yap bakalım nasıl olacak:)

FashioNordic dedi ki...

Ayyyy tam bana gore, su karlar eriyip yollar normal hale gelince hemen almaliyim :))

Nllla dedi ki...

Sende benim gibi ayakkabi cok seviyorsum, sana blogumdaki ayakkabi parfymunu göstermek istiyorum.
http://monarshim.blogspot.com/