Uyduruk Prenses

''Beyond Retro ve ilk vintage elbisem''

Bilmem siz de vintage-ikinci el kıyafetler için 'Acaba pis midir,bitlenir miyim ki,aman niye başkasının giydiğini giyiyim ki' diyenlerden misiniz?
Ben bunları diyenlerdendim; ta ki Stockholm ve Londra merkezli 'Beyond Retro' isimli süper renkli ve gezmesi çok keyifli vintage mağazayı keşfedene kadar..
Stockholm'de yaşamaya başladığımdan beri ara ara uğrayıp,baya da orjinal kıyafetler keşfedip bir türlü içimdeki pis midir duygusunu aşamadığımdan elim boş çıktığım bir yerdi Beyond Retro..
Dün bu duyguyu aşıp çok beğendiğim kırmızılı-siyahlı bir mini elbise aldım ve çok mutlu oldum..Hatta elbisenin sahibi daha önce kimdi,nerede yaşıyordu,neler yapıyordu diye de bi düşünmeden edemedim..
Eveet ben vintage sektörüne kıyafet anlamında ilk girişimi yaptım,bakalım bu işin gerisi nasıl gelecek?
(beyondretro.com)

4 yorum..:

mine dedi ki...

ne güzel yapmışsın eskilerle ilgili düşündüğüm şey taşıdıkları enerji yani sahiplerinin yaşadıkları bir bakıma ...

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Ev kiralarken içindeki enerjiyi düşünürüm hep. Vintage elbise alınca da neden aynı şekilde düşünülmesin tabii değil mi? Güle güle kullanın elbisenizi.

dilek dedi ki...

Kesin değişik şeyler vardır iyi yapmışsın. Nerdeymiş ki acaba burası :)

uyduruk prenses dedi ki...

mine ve aylin;çook teşekkürler,enerji olayına katılıorum aynen:)
dilek;söder ve drotningatan'da var,sitelerinden bak tam adrese,mucks:)