Uyduruk Prenses

''Timberland botum''


Son günlerde sapıtan Stockholm havaları,eksi 15-20 dereceleri görüyor ve görecek olmamız sonucu soğuklardan korkup indirimden üstteki timberland botu aldım.
Kar ve buzda kaymaması ve ayaklarımı sıcacık tutma olasılığı yüksek bir bot olduğundan akıllıca bir seçim yaptığım fikrindeyim..
Üstelik bu modeli beğeniyordum ve çok fazla kullananı da görmemiştim.
Ben bu cicilerimi taytlarımla,kot etekle ve skinny jeanlerimle kullanmayı düşünüyorum...
Türkiye'deki havaların kış aylarına göre süper olduğu düşünülürse sizlerin böyle bir bota ihtiyacınız olmadığına eminim,yine de çok üşüyen olursa tavsiye edilir:)
Mucks..

3 yorum..:

modamakyajveben dedi ki...

canim güle güle kullan botunu,cok akilica bir tercih olmus

Style Tricks dedi ki...

Gule gule giy, bence de guzel bir tercih olmus :)

uyduruk prenses dedi ki...

teşekkürler modamakyajveben ve ully,mucks:)