Uyduruk Prenses

''Etekli kombinlerim''

Bugün eski resimlere bakarken etek giymeyi ne çok sevdiğimi fark ettim..
Özellikle de topuksuz çizmelerle minik bir etek giyip,düz modellerde bir kazakla da tamamlamanın hem çok kolay hem de sade bir şıklık olduğu fikrindeyim..
Bu aralar alışveriş yapma fikrindeyseniz modası senelerce geçmeyen minik etekleri es geçmeyin,karlı çıkarsınız derim..
Mucks..

12 yorum..:

zeynepin sesi dedi ki...

ilk kombini tuttum :)

modamakyajveben dedi ki...

cok hos görünüyorsun canim,sen aradada olsa etek giy:)

ANTİGONE dedi ki...

tabii mini eteğin de yakışacağı bir fiziğimiz olmalı, bakınız: uyduruk prenses!

Duru Günaçan dedi ki...

iki kıyafetinide çok beğendim. çok cici ve güzelsin:)

Ayşegül dedi ki...

eteklerine bayıldımm en çok da kırmızı olana..
sevgiler..
:)

BLOOM dedi ki...

canım hepsi çok hoş görünüyor, ama aslolan senin zevkli seçimlerin ve düzgün fiziğin:)çok yakışmış maaşallah diyelim:)

uyduruk prenses dedi ki...

zeynep;tesekkürler mucks:)
modamakyajveben;anlaştık giyicem:)
antigone;ayy pek mutlu oldum iltifatına mucks:)
kapkaracamdankelebek;coook tesekkürler:)
ayşegül;ben de cok seviyorum,görürsen sen de al:)
bloom;şımarıcam valla ne güzel sözler sağol,mucks:)

cecilia dedi ki...

kırmızı etek süper üstüne siyah kazak güzel kombinlemişsin sana da çok yakışmış tam bi prenses olmuşsun cnm :)

Nuray dedi ki...

ikisi de birbirinden güzel...

" les minnie'S " dedi ki...

Etekleriniz daha dogrusu kombinleriniz çok tatli çok uyumlu !
Biz çoook ama çooook begendik :)

Fransa'dan kocaman öpücükler !

Les Minnie'S
Azrâ & Ülkü Umay

Obelix dedi ki...

Nazar değmesin:) (Bu kadar önlemle değmesi zor zaten:)

Aida dedi ki...

Cok begendim etekli kombinlerini.Dah dün gece keşfettim blogunu.Cok sevdim, her yeri didik didik karıştırdım.Artık ben de burdayım :)