Uyduruk Prenses

''YSL krem allık tavsiyesi''

Günlük hayatta cildime çok fazla fondoten,kapatıcı veya pudra gibi şeyleri sürmeye gerek duymadığımdan benim için olmazsa olmaz makyaj malzemesi kesinlikle allıktır.
Beyaz tenli olduğum için allıksız gezmem ya hasta görünümlü ya da bir hayalet şeklinde ortalıkta dolanmam anlamına geliyor:)
Daha önce krem allık kullanmadığımdan Yves Saint Laurent'in krem allığını alırken tereddüt etmedim değil.
Yağlı bir cildim olduğundan bendeki sürülüm kolaylığı,doğal rengi ve çok uzun süre kalıcı olması nedeniyle üründen çok memnun kaldım.
Belirtmeliyim ki ben allığı yüzde elli indirimden kaptığım için fiyat bana pahalı gelmese de normalde bu kadar minik bir ürün için pahalı olabilir.
Ama gerçekten kaliteli bir ürün aldığınızdan buna değebilir,tavsiye ederim:)

0 yorum..: