Uyduruk Prenses

"Renkli bir ev"

Polonya'da yer alan minik ama çok renkli bir ev huzurlarımızda..
Sarı,yeşil,mor,turkuaz ve mavinin bol bol kulanıldığı bu cici sevdiniz mi bakalım?

4 yorum..:

gülşah dedi ki...

ben bu eve bayıldım,blogunuzda çok güzel:)
benim birkaç sorum olucaktı yemek blogumu oluşturmak istiyorumda,blogunuzu ilkyapım aşamasını kendinizmi yaptınız yoksa bana önerebiileceğiniz birisi varmı acaba,pek anlamıyorum bu blogger işinden çünkü:(

Pinarissima dedi ki...

bayıldım...

ben de seni bloğuma beklerim. sevgiler..

nymphatthelake.blogspot.com

Adsız dedi ki...

kendı evınızın fotograflarının olduğu postunuz varsa lınk verır mısınız ınanın oyle guzel paylasıyorsunuz sızınkını merak edıyorum . :)

uyduruk prenses dedi ki...

Gulsah;evet herseyi ben kendim yaptim,blogger basta karisik gibi gozukur ama cok kolaydir,eminim yapabilirsin;)
Nymph;tabiki:)
Adsiz;iste burada http://uydurukprenses.blogspot.se/2011/02/yine-bir-isvec-evi.html