Uyduruk Prenses

"Romantik-komedi canavarları buyrunuz"

Eşimin "Evlenip senede 422 romantik komedi izleyen genç törenle cinsiyet değiştirdi" twitinden sonra en sevdiğim şeylerden biri olan romantik komedi film seyretme aşkımı sizlerle de paylaşmak istedim;)
Siz sever misiniz bilmem ama bence kafa dağıtmak,biraz gülüp iyi vakit geçirmek için bu tarz filmler süper oluyor..
Son zamanlarda izleyip sevdiğim filmler aşağıda,sizlerin de cici film tavsiyelerinizi hevesle bekliyorum ki sayenizde yeni filmler keşfedebiliyim;)
 

5 yorum..:

Özlemden dedi ki...

Çoğunu izledim, komedi anlayışları çok benziyor ama içlerinde en çok güldüğüm crazy,stupid,love herhalde...EN komiği o:))
kesinlikle tavsiye ederim.
İyi seyirler!

lindenza dedi ki...

Midnight in Paris filmini sinemada seyrettiğim için çok şanslı hissediyorum kendimi. Çok beğenmiştim, sinemadan çıktığımda kendimi filmin bir kahramanı gibi hissetmiştim :)

http://notesonmypinboard.blogspot.com/

yıldız dedi ki...

Bir çoğunu izledim,kafa dağıtmak için romantik komedileri severim ama bazıları da cidden sıkıyor;)

Unknown dedi ki...

Akıl Oyunları filmini şiddetle tavsiye ederim. 2001'de çıkmıştı sanıyorum. Belki de izlemişsinizdir. Psikolojik bir filmdi ve muhteşem ötesiydi!

Unknown dedi ki...

ben tam anlamıyla bir film koliğim yukarıdaki filmlerinde çoğunu seyrettim (çoğunu diyorum çünki bazı romantik komediler çok basit oluyor:)))harika bir yazı olmuş bendeblogumda sevdiğim filmler diye bir bölüm yazmaya başladım beklerim..

sevgiler http://ozlemtuana.blogspot.com/