"Tarza bakın"

Şu tarza bakar mısınız,nefis..
Saçlar Jennifer Aniston vari,kıyafet sokak modasını yakından takip edercesine..
Çorapların boyunda ufak bir karışıklık olmuş,onu da mazur görelim ama artık:)

7 yorum..:

begum begum huuu dedi ki...

Ben bunu yerimmm Cook tatlı bu nasıl tatlı bisi yaratım tek sorum sacında role olup olmadıgı tüm iyi niyetime umarım yoktur diyorum




Begumyagci.blogspot.com

♥ PINK PRINCESS ♥ dedi ki...

botlara bayıldım ya bulsam da alsam kızıma

FashioNordic dedi ki...

Sen ne seker bir kizsinnn, bayildim sana:))

BAKTERİiiiiii dedi ki...

aaaaaaaa ben bunu sıka sıka geberte geberte yerim amannn

Nur K.♥ dedi ki...

Ayy ne şirin bişey bu böyle :)))

ozgecee dedi ki...

bugün bu kızı 2. görüşüm benim yerimm ama ben yerimmm! ilkinde tuttum kendimi ama senin blogunda görünce dayanamadım artıkk :))
bloguma da bekleriim
ozgecee.blogspot.com

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

ayyyyyyyyy masllah bu ne guzellıkkkk bayıldımm