Uyduruk Prenses

''Gelin beraber gezelim Fiyordları''

Doğa tatillerinden hoşlanan biri olmamama rağmen gittiğim Fiyord gezisinde eşsiz doğa karşısında kendimden geçtim diyebilirim:)
Sanki Heidi'yi HD izlercesine;yeşilin her tonunu,dağların en heybetlisini,dibi gözüken akarsuları,bakmaya doyamadığımız şelaleleri gördük..
Gelin şimdi fotoğraflarımla buraları beraber de gezelim..
Bu şirin gemilerle dev dağların arasında gezindik,bazen de karayolu olmayan yerleri arabamızı da bindirip bunlarla aştık..
Doğa o kadar çıldırmış bir haldeydi ki evlerin çatılarından bitkiler,ağaçlar çıkmıştı inanamadık..
Dağların zirvesinden aşağılara süzülen şelalerden matarama su doldurmama engel olamadım,tabiki ıslandım:)
Bol virajlı yollardan da geçtik,dağları aştık..
Şu evlerin yerine bakın,inanılmaz değil mi?
'Aaa o da ne,kar mı?'dedik ve dokunarak inandık kar olduğuna:)
Yoksa o taşın üzerinde biri mi oturuyor?:)
Zaman zaman yolumuz yaramaz kuzu ve keçiler tarafından kesildi:)
İşte bu nefis manzaralar karşısında büyülendik,Fiyordları çok sevdik..
Haksız mıymışız?

22 yorum..:

Yasemin dedi ki...

Offf ruya gibi. Hic de haksiz degilsin. Fotograflardan adeta buyulendim.

Adsız dedi ki...

Fotoğraflar o kadar güzel ki... Sanki photoshop gibi duruyor. O kadar gerçek dışı. Kıskandım vallahi.
D.

j.d. dedi ki...

Off ne kadar da harika görünüyolar ki acaba gerçeği nasıl harikadır diye düşünmekten kendimi alamıyorumm...

Unknown dedi ki...

az kaldi kiskancliktan olmeme :) fotolar super - elinize saglik

Hi Spring Time dedi ki...

Fotoğraflar nefis... Yorum bile yapaıyorum bayıldım!

Nurjan'LA moda dedi ki...

canım yaa harika ötesi görünüyor bende doğa gezilerini sevmem ama burası doğa ötesi bir yer galiba bayıldım:)

hemera-nyks dedi ki...

bunlar gerçek olamaz.. güzel ötesi :)
-
hemera

Ece K dedi ki...

Harika. Ne zamandir aklimda Norvec, boyle fotograflari gordukce daha da hevesleniyorum. Cok soguk muydu hava?

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Çok etkileyici, nefis... Böyle bir gezi insanın ömrünü uzatır, çok özendim..

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

uyduruk prenses dedi ki...

hepinize bu güzel yorumlarınız için teşekkür ederim..
Umarım herkesin yolu düşer buralara:)
ece;hava şansımıza gayet iyiydi,arada güneşli,çok az yağmurlu tam gezmelikti:)

ANTİGONE dedi ki...

muhteşem görüntüler! insan gerçek değilmiş hissine kaplıyor...

beijaa vintage dedi ki...

harika bir yerde gezmişsiniz,doğa muhteşem..

Öykü dedi ki...

Ayip olmazsa ben de "Oha" diyerek duygularimi belirtmek istiyorum :)

Adsız dedi ki...

Merhaba..çok güzel olduğunu bilirdim ama bu kadar güzel olduğunu bilmiyordum..keşke gidip gezme imkanım olsa..bayılmak ne kelime insan kitlenerek izliyor fotoğrafları..hepsi birbirinden güzel..

iyi günler dilerim. görüşmeküzere.

Adsız dedi ki...

manzaralara bayıldım !!!!! çok teşekkürler.

Berre dedi ki...

Tam benlik bir gezi olmus bu :) Cok ozendim simdi.

SEVECEN dedi ki...

OFF NASIL GÜZEL YERLER GİTMİŞ KADAR OLDUK TEŞEKKÜRLER

Sare dedi ki...

ama cok guzeelll...

Nill Kiss dedi ki...

inanılmaz güzel yerler, fotoğraflar da süperr

çiğdem dedi ki...

içim geçti resmen

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

fiyordlara hep denk gelirim turlarda ama hiç cazip gelmez, bu fotoğralar fikrimi değiştirdi kesinlikle...

Colorful dedi ki...

Norvec'te yasayan biri olarak gercekten doganin guzelligini gelip gozlerinizle gormenizi tavsiye edetim. Fjordlar herkesin olmeden gorulecekler listesinde olmali :)